Український інститут вивчення Голокосту «Ткума»
Главная КонтактыГостевая книгаCcылкиАнонсыФотогаллереяМузеи
Сегодня: 24.05.2017 г.
Навигация
Язык сайта
RUS/UKR RUS/UKRENG ENG
Главное меню
Главная Главная
О нас О нас
Научные программы: Научные программы:
Образовательные программы: Образовательные программы:
Просветительская деятельность: Просветительская деятельность:
Публикации: Публикации:
Анонсы Анонсы
События События
Музей: Музей:
Наши грантодатели Наши грантодатели
СМИ о нас СМИ о нас
___________________
Нові експозиції
Обратная связь
Контакты
Наши опросы
Гостевая книга
Наш форум
___________________
___________________
Каталоги сайтов
Каталог ссылок
Поиск по сайту
Вход на сайт





Забыли пароль?
Экспорт RSS
Подписка на новости

Последние новости



Наш канал на YouTube 

 
Главная
Фінал Х Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів та вчителів Печать E-mail
10.10.2013 г.

23–24 вересня у Дніпропетровську пройшов X Фінал міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності». Цей щорічний конкурс проводиться Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума» за сприяння Міністерства освіти і науки України та фінансової підтримки «Claims Conference», «Joint» та «Dutch Fund».
Серед інших конкурсів міжнародного рівня, цей займає особливе місце вже з того, що досить популярний – інтерес до нього не слабшає ось уже десять років. Слід підкреслити, що його організатори мають на меті не лише виявляти талановитих школярів, студентів і педагогів, а й прагнуть сприяти формуванню полікультурної ментальності суспільства. Молодь, яка взяла участь у Конкурсі, отримує найважливіший досвід моделювання толерантних світоглядних позицій через дослідження єврейської трагедії, яка розкриває глибину згубності шовіністичних і ксенофобських ідей для всіх і кожного окремо.


Цьогорічний Фінал – десятий – ювілейний для Конкурсу та його організаторів. Десять років – це термін, що підтверджує успішність проекту, який сьогодні має підтримку Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Запорізького національного університету, Південного Федерального університету м. Ростова-на-Дону і багатьох інших вищих навчальних закладів, українських та міжнародних державних і громадських організацій.
Показником високого рівня Конкурсу «Уроки війни і Голокосту – уроки толерантності» є і авторитетне журі: Тетяна Ладиченко, професор, завідувачка кафедри методики вивчення суспільних дисциплін і гендерної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Київ, Україна), доктор Арон Вайс, науковий радник Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», координатор общинних програм Американського єврейського розподільчого комітету «Джойнт» (Єрусалим, Ізраїль), Віталій Власов, кандидат педагогічних наук, головний редактор журналу «Історія и Суспільствознавство в школах України » (Київ, Україна), Олександр Давлєтов, професор кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносин Запорізького національного університету (Запоріжжя, Україна), Сергій Шпагін, старший викладач Південного Федерального університету, голова Ростовського відділення Науково -просвітницького центру «Голокост» (Ростов-на-Дону, Росія), Ігор Щупак, кандидат історичних наук, директор Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», Музею «Пам'ять єврейського народу і Голокост в Україні», головний редактор видавництва «Прем'єр» (Дніпропетровськ, Україна).
Організатори Конкурсу зазвичай готують для фіналістів програму, яка запам'яталася б не тільки хвилюваннями в прагненні до перемоги, а й незвичайними подіями. Такою подією для конкурсантів у цьому році стала їх участь у відкритті XVI ради Українсько-Польської комісії експертів з питань удосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії, що проходила у Дніпропетровську 23–26 вересня. Таким чином, учасники фіналу Конкурсу отримали можливість почути виступи відомих вчених: Владзімежа Медрецького, доктора історії, професора Варшавського університету (Варшава, Польща), Максима Гона, професора, доктора політичних наук, завідувача кафедри політичних наук Рівненського державного гуманітарного університету (Рівне, Україна), Гжегожа Мотики, доктора історії, професора Варшавського університету, члена Інституту національної пам'яті (Варшава, Польща), Олександра Удода, професора, доктора історичних наук, директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки (Київ, Україна), Станіслава Кульчицького, професора, доктора історичних наук, завідувача відділу Інституту історії України НАН України, голови української частини комісії, і стати учасниками наукової дискусії.
Натхнені спілкуванням з відомими вченими, фіналісти приступили до захисту конкурсних робіт.
Переможців визначали за віковими категоріями: учні 9–11 класів, студенти вищих навчальних закладів, вчителі загальноосвітніх шкіл, коледжів, технікумів.
Учні представляли роботи у номінаціях: « Пошукове дослідження» і « Творча майстерність ». Членам журі було дуже складно визначитися з призерами, оскільки рівень робіт і захисту був дуже високий.
В очікуванні заключного слова журі, учасники отримали можливість здійснити екскурсію по Музею «Пам'ять єврейського народу і Голокост в Україні», яку провела керівник наукового відділу Музею та Інституту Анна Медведовська. Експозиції музею справили незабутнє враження на гостей.
Урочистий момент оголошення остаточних результатів розпочався з виступу голови журі Тетяни Ладиченко, яка вказала на переваги і недоліки представлених робіт.
За рішенням журі серед учнів у номінації «Пошукове дослідження» ІІІ місце виборола Валерія Павлиш, учениця 11 класу Криворізької загальноосвітньої школи № 111 (науковий керівник Жанна Бабенко) (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.). ІІ місце гідно зайняли Дарина Тарасюк, учениця 10 класу Новогуйвинське гімназії (науковий керівник Людмила Козеренко) (смт. Новогуйвинське, Житомирської обл.) І Ася Коваленко, учениця 10 класу НВК – спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.). Переможцями стали Анна Яценко, учениця 11 класу Дніпропетровського фінансово–економічного ліцею (науковий керівник Ірина Піскарьова, Дніпропетровськ) і Олександра Гирьова, учениця 11 класу Криворізької гімназії № 127 (науковий керівник Лілія Охредько, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.).
У номінації «Творча майстерня» ІІІ місце зайняли Руслана Лисенка та Світлана Макаренко, учениці 11 класу Ставовський загальноосвітньої школи (науковий керівник Тамара Шепелявенко, с. Стави, Київська обл.). ІІ місце виборола Анастасія Монятовська, учениця 11 класу Озернінское гімназії (науковий керівник Галина Лещенко) (смт. Озерне, Житомирська обл.). Призером по праву стала Катерина Блєдних, учениця 11 класу Лубенської спеціалізованої школи № 6 (науковий керівник Любов Андрієвська, м. Лубни, Полтавська обл.).
Серед студентів місця розподілились таким чином.
У номінації «Наукове дослідження» ІІІ місце зайняли Оксана Стрілець, студентка першого курсу Рівненського державного гуманітарного університету (науковий керівник Аліса Стрілець, м. Рівне) та Катерина Калініна, студентка першого курсу Криворізького педагогічного інституту Криворізького національного університету (науковий керівник Лілія Митрофанова, м. Дніпропетровськ). ІІ місце виборола Олена Косяченко, студентка першого курсу Інституту історичної освіти Національного педагогічного університету ім. Н. П. Драгоманова (науковий керівник Тамара Шепелявенко, м. Київ). І місце гідно зайняв Максим Козленко, студент першого курсу Інституту математики, економіки і механіки Одеського національного університету ім. Мечникова (науковий керівник Валентина Ободовська, м. Одеса).
У номінації «Творча майстерність» визначити переможця було складно, тому що кращими були визнані дві роботи рівнозначними за майстерністю, але різні за формою. Тим не менш, ІІ місце було присуджено Дарині Уманенко, студентці першого курсу Одеської державної академії будівництва та архітектури (науковий керівник Валентина Ободовська, м. Одеса), а І місце завоював Олексій Рудий, студент третього курсу Хмельницького національного університету (науковий керівник Олег Рудий, м. Хмельницький).
Переможців фіналу Конкурсу серед вчителів журі визначило так.
У номінації «Наукове дослідження» ІІІ місце зайняли Людмила Ташкевич, вчитель французької мови НВК «Асканія -Нова» – гімназія (Асканія -Нова, Херсонська обл.), І Геннадій Коваль, вчитель історії Новосафронівської загальноосвітньої школи (с. Новосафронівка, Миколаївська обл.). ІІ місце вибороли Дмитро Гонтар, вчитель історії Криворізької загальноосвітньої школи № 65 (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.), І Олександр Коваленко, викладач історії Криворізького коледжу Київського національного авіаційного університету (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.). І місце журі присудило Олегу Рудому, вчителю суспільних дисциплін Хмельницької загальноосвітньої школи № 7 (м. Хмельницький), та Любові Висоцькій, викладачеві суспільних дисциплін Криворізького коледжу Київського національного авіаційного університету (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.).
У номінації «Педагогічна майстерність» ІІІ місце посіли: Ірина Лукич, вчитель історії Полтавської школи № 10 ім. Короленка (м. Полтава), Наталія Іванова, вчитель історії Троїцької загальноосвітньої школи (с. Троїцьке, Миколаївська обл.), Олена Терещенко, вчитель історії Мереф’янської загальноосвітньої школи № 6 (м. Мерефа, Харківська обл.). ІІ місце посіли Галина Шуфотинська, вчитель світової літератури Криворізької загальноосвітньої школи № 97 (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.), І Світлана Кулешова, методист науково-методичного центру Управління освіти міської ради (м. Маріуполь, Донецька обл.). Переможцем стала Тетяна Бандура, вчитель історії Дубровицької загальноосвітньої школи № 1 (м. Дубровиця, Рівненська обл.).
В урочистій обстановці голова журі Тетяна Ладиченко вручила переможцям грамоти та цінні подарунки. Решта учасників були нагороджені дипломами.
Не залишилися без уваги і наукові керівники фіналістів. Їм були вручені листи подяки і комплекти таблиць до теми «Друга світова війна і Голокост в Україні» у тубусах та набори методичної літератури.

Світлана Піддубна,
керівник регіональних
освітніх програм
Українського інституту вивчення Голокосту « Ткума »

 

 

 

 

 

 

 

 





 
« Пред.   След. »
 
Статистика
Advertisement
Голосования
Нужен ли информационный бюллетень?



«ЖИВАЯ СЕМЬЯ»

ГЕНЕАЛОГИЧЕСКИЕ/СЕМЕЙНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ПОИСКИ И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕСТ ПОСЕЛЕНИЯ ЕВРЕЕВ


• Еврейские культурно – исторические туры
• Исследования мест и объектов еврейской культуры
• Семейные туры
• Поездки на священные места
• Поиски и исследования штеттлей
• Поиски живущих родственников
• Архивные исследования, пояснения и переводы найденных документов
• Профессиональная видео/фото съемка мест еврейской культуры с их детальным описанием


Кто он-лайн
Статистика
Пользователей: 4229
Новостей: 1007
Ссылок: 228

 

Яндекс цитирования

free counters

Advertisement
Український інститут вивчення Голокосту «Ткума» - Украинский институт Изучения Холокоста «Ткума» (Возрождение)
TKUMA UKRAINIAN INSTITUTE FOR HOLOCAUST STUDIES
Центр "Ткума" 2006–2013 год
tkuma@tkuma.dp.ua
© 2017 Український інститут вивчення Голокосту «Ткума»